начало

ДОБРЕ ДОШЛИ в blizoo помощник!

Благодарим Ви, че избрахте blizoo за свой доставчик! За нас е привилегия да сте наш клиент.
blizoo помощник е създаден, за да Ви помогне:

Всяка от инструкциите е обособена в лесни за изпълнение и кратки стъпки, а също така е илюстрирана със снимки, с цел максимално да Ви улесним при прилагането на информацията. Тук можете да намерите също новини и анкети, свързани с обслужването ни.

 

С коя услуга е свързан Вашият проблем?

 

 

Моля, изберете с коя услуга имате проблем, като кликнете върху съответната картинка за услугата по-горе. Ако всички услуги на адреса Ви липсват или са с влошено качество, то сигнализирайте ни на телефон 0700 43 700, в онлайн чата или по друг, удобен за Вас, начин http://help.blizoo.bg/help_connect.html.


Пoследни новини

[ 25.09.2016 ] blizoo съветва: Действия след продължително отсъствие от адреса!

Не забравяйте да съобразите няколко дребни неща, свързани с телевизията и Интернет услугите, които използвате, в случаите, в които не сте ги използвали в продължение на няколко дни поради ваканция и отсъствие: Проверете до кога сте заплатили абонамента ...

[ 16.09.2016 ] Спиране излъчването на каналите „ТВ 7“, „Супер 7“ и „Нюз 7“ от 17.09.2016г.!

Уважаеми клиенти,  Лицензиите за програмите „ТВ 7“, „Супер 7“ и „Нюз 7“ са отнети във връзка с решение на СЕМ. Считано от 17 септември 2016 година Мобилтел е принуден да прекрати тяхното излъчване. В тази връзка ...

[ 16.09.2016 ] Blizoo ви напомня,че срокът за плащане на услугите изтече.

Уважаеми клиенти, Напомняме ви, че срокът за плащане на услугите изтече. Ако сте пропуснали да заплатите навреме този месец, достъпът до услугите ви е ограничен автоматично. Ще разпознаете това, ако: -         Виждате надпис “Няма достъп/No access!”или ...