начало / полезна информация / Инструкция за ползване на страницата help.blizoo.bg

 

Инструкция за ползване на страницата help.blizoo.bg

 


Обща информация

Обща информация

В тази секция ще се запознаете с основните понятия, използвани в онлайн помощника на blizoo, предварителните стъпки за работа с него и ситуациите, в които е препоръчително да го ползвате.

Моля, изберете желаната от Вас подсекция, за да достъпите до съдържанието й, натискайки върху нея бутона „покажи“ и стрелка надолу. При повторно натискане на същия бутон, съдържанието на секцията се скрива.

Help.blizoo.bg представлява онлайн консултант за разрешаване на проблеми с цифрова телевизия, интернети телефон, както и за допълнителни настройки на използваните от нашите клиенти устройства. В Help.blizoo.bgможе да откриете още и информация за допълнителни blizoo услуги, като телефонен помощник, информация за други услуги на компанията – VOYO, HBO GO, blizoo talk, live blizoo, kidamom и аналоговата текевизия, която предлагаме. В секция полезна информация - http://help.blizoo.bg/help_use_info.htmlможе да откриете отговорите на най-често задаваните въпроси във връзка с blizoo процедури и blizoo услуги. Помощникът може да бъде достъпван свободно и денонощно от всички на адрес http://help.blizoo.bg.

blizoo помощник е създаден, за да Ви помогне:

  • да боравите по-добре с оборудването, чрез което ползвате blizoo услуги;
  • да диагностицирате и отстранявате сами проблеми с цифровата телевизия, интернет или телефонната услуга;
  • да настройвате и преинсталирате без чужда помощ цифровия декодер, телевизора и устройството за интернет, в случаите, когато се налага;
  • да използвате свободно различни допълнителни функции на цифровите декодери, устройствата за интернет и телефона;
  • да познавате най-важните правила и процедури, към които blizoo се придържа при обслужването на клиентите си;
  • Всяка от инструкциите е обособена в лесни за изпълнение и кратки стъпки, а също така е илюстрирана със снимки, с цел максимално да Ви улесним при прилагането на информацията. Тук можете да намерите също новини и анкети, свързани с обслужването ни.
Стъпка 1: Можете да достъпите blizoo помощник на адрес: help.blizoo.bg. Дизайнът на сайта се адаптира, спрямо разделителната способност на устройството Ви, така че да е удобно за ползване, без излишно скролиране.
Стъпка 2: При зареждане на страницата от линка за blizoo помощникВи излиза кратка обобщаваща информация за какво би могъл да Ви бъде полезен сайтът,както и друга информация, организирана в три блока, разположени по-долу:
  • Раздел „Проблем с услугата цифрова телевизия“ :Първата картинка „Проблем с услугата цифрова телевизия“Ви отвежда до съветника за отстраняване на проблем с телевизията, като е необходимо да посочите как я използвате – с цифров приемникили с CA модул, избирайки еднo от изображенията в средата на екрана. В зависимост от избора си достъпвате меню, изброяващо видовете приемници или марките телевизори, от които да посочите този, който Вие използвате .
  • Раздел „Проблем с интернет услуга“ :Картинката с надпис „Проблем с интернет услуга“Ви отвежда до съветника за отстраняване на проблем с интернет услугата, като е необходимо да посочите как я използвате – Кабелен интернет (с кабелен модем), ЛАН интернет, Мобилен 4G (LTE) интернет или GPON оптичен интернет, избирайки едно от изображенията в средата на екрана.
  • Раздел „Проблем с телефонна услуга“ :Последната от трите картинки „Проблем с телефонната услуга“Ви отвежда до съветника за отстраняване на проблем с телефона, като е необходимо да посочите как го използвате - свързан в модем (при предоставяне на услугата през кабелен интернет) или свързан в пап (при предоставяне на услугата през LAN), избирайки еднoот изображенията в средата на екрана.

Стъпка 3: Изберете вида на услугата, с която имате проблем, като отидете на едно от трите изображения в средната част на екрана – за телевизия, интернет и телефон или избирайки услугите от менюто в лявата част на екрана.
Ориентация

Ориентация


Онлайн помощникът на blizoo е разделен на няколко секции, с които да улесни търсенето на информацията от която се нуждаете.

Секция Начало“  Ви позволява да се върнете в първоначалния изглед на сайта: излиза кратка обобщаваща информация за какво би могъл да Ви бъде полезен сайтът. Както и трите блока за проблеми с услугите: цифрова телевизия, Интернет и телефон.

Секция „Цифрова телевизия“  Ви отвежда до съветника за отстраняване на проблем с телевизията, като е необходимо да посочите как я използвате – с декодер или с CA модул, избирайки една от картинките в средата на екрана

Секция „Интернет услуга“Ви отвежда до съветника за отстраняване на проблем с интернет услугата, като е необходимо да посочите по какъв начин я използвате – кабелен интернет (чрез модем), ЛАН интернет, Мобилен 4G (LTE) интернет или GPON оптичен интернет, избирайки една от картинките в средата на екрана. Също така може да направите допълнителни настройкина закупен от нас рутер.

Секция „Телефон“Ви отвежда до съветника за отстраняване на проблем с телефонната услуга, като е необходимо да посочите как я използвате - чрез кабелен модем или пап устройство, избирайки една от картинките в средата на екрана.

Секция „Други blizoo услуги“Ви дава информация за текущите допълнителни blizoo услуги, като: blizoo Talk, HBO Go, Voyo,Live blizoo, Kidamom.


Секция „blizoo устройства“съдържа блокове, от които да изберете какъв тип устройство искате да проверите – за цифровата телевизия, за интернет услугата или безжичните рутери на blizoo. Според това какво сте посочили, Ви изпраща в основното меню на цифровата телевизия, на Интернет или към двата вида рутери, които blizoo използва.

Секция „Полезна информация“отваря следните възможности, разделени в подсекции: „телефонен помощник“ – тук може да намерите повече информация за обхвата на телефонния помощник, както и за начина за използване на тази услуга,  „blizoo услуги“, с която можете да научите повече за услугите на blizoo и „blizooпроцедури“, с която можете да научите повече за процедурите на компанията.

Секция „Новини“съдържа актуална информация относно компанията, нови събития и всички важни промени, касаещи нашите абонати.

Секция „Анкети“Ви дава достъп до всички налични в момента анкети, с които целим да получим мнението Ви по даден въпрос.

Секция „Свържи се с нас“- достъпвайки тази секция , ще можете да изберете по какъв начин да се свържете с нас  – по телефон, e-mail, онлайн чат или blizoo магазин.

Често срещани въпроси

Често срещани въпроси

Сайтът е помощник-самоучител как сами да отстраните възникнал проблем с телевизията, интернет услугата или телефона. Той Ви спестява време, дава пълна информация каква може да е причината за конкретен проблем, а също така и варианти да го отстраните своевременно, без чужда помощ. Създаден е и е насочен изцяло към Вас – потребителите и е още една от стъпките на компанията към подобряване качеството на предоставяните услуги.

Свалените инструкции обикновено се свалят в папка „Downloads“ в „My documents“ на компютъра Ви. Преди да натиснете бутона „Save“ , за да стартира процесът на запис на файла във Вашия компютър, обърнете внимание коя папка сте избрали в полето „Save in ” .

Имате възможност да свалите инстукция в секция „Изтегли“ на всеки от разделите, както и в секция „Download ” в менюто в долната част на сайта. Там са налични два варианта за формата на файла: да го изтеглите в pdf или doc формат.

За да можете да свалите съдържание от сайта, е необходимо да сте регистриран потребител на портала my.blizoo.bg . Регистрацията няма да Ви отнеме повече от 5 минути. С ляв бутон на мишката изберете „свали ръководство за работа с ...“. Появява Ви се прозорец за вписване в my.blizoo.bg. Ако вече сте регистриран потребител на my.blizoo.bg,напишете потребителското си име и паролата си и натиснете бутона „Изтегли“. Ако все още нямате акаунт в my.blizoo.bg, ще е необходимо да се регистриратеи след това да повторите описаните тук стъпки. На екрана Ви се появява нов прозорец, в който трябва да изберете „Съхрани“/„Save“. Всяка инструкция е налична в doc и pdf формат.

Doc и pdf са стандартни формати, които работят при всички операционни системи, които би могъл да поддържа Вашият компютър. Съветваме Ви да използвате тях.

Имате достъп до help.blizoo.bgнавсякъде, където имате интернет връзка.

За въпроси или препоръки, свързани със сайта, използвайте формата за обратна връзка „Съобщи за неточности ” или ни пишете на e-mail адрес info@blizoo.bg. Сигнализирайте ни при следните проблеми:

  • Не намирам дадена информация от сайта;
  • Откривам неточности в описанията на някои устройства и модели;
  • Откривам неточности в описанията на някои проблеми с конкретна услуга;
  • Не откривам описание и решение на проблем, който е възникнал при мен с цифровата телевизия/интернет/телефонната услуга;
  • Изчетох инструкцията и все още ми е трудно да се ориентирам в сайта;
  • Не работи даден линк от сайта.
  • Не ми отваря тази страница.

Да, актуализираме съдържанието при всяка промяна. Все пак, ако забележите неточности, моля да ни сигнализирате на email адрес info@blizoo.bg.

 
Изтегли

Свалете ръководството на вашия компютър или устройство

От тази секция можете да свалите и запаметите на компютъра си цялата инструкция за цифровия приемник, който използвате.

За да можете да свалите съдържание от сайта, е необходимо да сте регистриран потребител на портала https://my.blizoo.bg. Регистрацията няма да Ви отнеме повече от 5 минути и е организирана в лесни за следване стъпки. Инструкция за регистриране прочетете на адрес: https://my.blizoo.bg/registration_instruction.html.

С ляв бутон на мишката изберете „свали ръководство“. Появява Ви се прозорец за вписване в my blizoo. Ако вече сте регистриран потребител на my blizoo, напишете потребителското си име и паролата си и натиснете бутона „Изтегли“. Ако все още не сте, ще е необходимо да се регистрирате и след това да повторите описаните тук стъпки. На екрана Ви се появява нов прозорец, в който трябва да изберете „Съхрани“/„Save“. Всяка инструкция е налична в PDF формат.

Изтегляйки инструкцията, Вие можете да я ползвате навсякъде, дори без Интернет, като я запишете на флаш памет или диск. Във всяка от инструкциите е побрана цялата информация за цифровия приемник. Препоръчваме Ви да запазите инструкции за устройствата на Вашия адрес на компютъра или смарт телефона си, за да са на разположение в случаи на проблем с достъпа до интернет услугата, например.

 

Информацията по-горе е достъпна в .pdf с регистрация в my.blizoo.bg. Регистрирай се и изтегли съдържанието сега.

Пoследни новини

[ 21.08.2017 ] Битката на годината - Флойд Мейуедър и Конър Макгрегър - 27.08.2017г. само по Mtel Sport 2!

Уважаеми клиенти,  Не пропускайте Битката на годината – боксовата среща между Флойд Мейуедър и Конър Макгрегър, тази неделя, 27ми Август. Мащабното събитие ще се проведе в Лас Вегас и ще се излъчва пряко по Мтел Спорт 2, 27-ми ...

[ 16.08.2017 ] Blizoo напомня, че срокът за плащане на услугите изтече

Уважаеми клиенти, Напомняме ви, че срокът за плащане на услугите изтече. Ако сте пропуснали да заплатите навреме този месец, достъпът до услугите ви е ограничен автоматично. Ще разпознаете това, ако: -          Виждате надпис “Няма достъп/No access!”или ...

[ 07.08.2017 ] ВАЖНО: Промяна в програмната схема с канали от 15.08.2017г.!

Уважаеми клиенти, От 15.08.2017 г. ще се извърши замяна на следните канали: TV Slovenja, RTP International, Rai 1, Rai 2, Rai 3, France 2, ZDF, ARD, TVE с канали: RTL 2, VOX, Mediaset, TGCom24, UA|TV, HMTV, ...