начало / новини

Новини

[ 10.01.2017 ] Въпроси и отговори - програмни промени от 11.01.2017г.!

Полезни съвети

  Въпрос Отговор 
1 Приемникът ми е блокирал, не излъчва картина от даден канал, а е застинал на надпис "Моля изчакайте...", какво да правя? Рестартирайте цифровото си устройство от електричеството за 10 минути. (Ако е черен малък декодер с надпис blizoo се прави рестарт 2 пъти един след друг, за да се отблокира).
2 Ползвам цифрова телевизия и на екрана на телевизора ми изписва надпис "Моля, изчакайте...". Какво да направя? Изчакайте скриването на надписа, без да натискате бутони по дистанционното или да изключвате приемника от захранването. След като ъпдейтът приключи ще се появи картината.
3 Не откривам списъка с Любими канали, който съм създал? Поради извършени промени в цифровата ни платформа, част от каналите са се разместили и ръчно направените настройки са се изтрили. Необходимо е отново да създадете своя списък с Любими канали.
4 Изгубил се е списъкът с Любими канали, как да го създам отново? Посетете http://help.blizoo.bg/help_dtv_wizzard.html, където ще откриете точни инструкции.
5 Имам разминаваме между излъчвания канал и EPG информацията? Защо? Поради извършени промени в цифровата ни платформа, част от каналите са се разместили и EPG информацията не се е обновила. Необходимо е да направите пренастройка на цифровото си устройство. За целта посетете http://help.blizoo.bg/help_dtv_wizzard.html, или позвънете на автоматичният ни гласов помощник - 02/471 4000.
6 Защо се налагат тези размествания? Причината са промени в цифровата ни платформа, с цел освобождаване на нови честоти, за нови канали, които ще достъпвате съвсем скоро.
7 Ще има ли нови размествания? На този етап не се очакват нови размествания.
8 Кои нови канали ще добавяте? Конкретна информация ще може да получите на 12/1/2017г след 12 часа на официалния ни уебсайт - www.mtel.bg
9 Кога ще добавите нови канали? Конкретна информация ще може да получите на 12/1/2017г след 12 часа на официалния ни уебсайт - www.mtel.bg
10 Има ли списък с новите позиции на всички канали, къде да го видя? Да, посетете http://help.blizoo.bg/help_news.html, където ще откриете подробна информация в секция Новини.
11 Защо са ми разменени позициите на каналите? Ексклузивно за клиентите на Мтел и Близу стартира предлагане на атрактивно съдържание и поради тази причина е необходимо разместването на позициите.
12 Защо ми липса канал ....? Позицията на този канал е изместена. Можете да се информирате за новите позиции в  http://help.blizoo.bg/helpstart.html, секция Новини.
13 Къде да открия пълен списък с програмите от настоящия ми абонамент? Посетете  http://www.mtel.bg/mtel-TV - там ще откриете подробно описание на програмните промени.
14 Как да си добавя каналите в списъка с Любими канали? Посетете http://help.blizoo.bg/help_dtv_wizzard.html и изберете модела на Вашето устройство или телевизор. Подреждането на списък с канали се намира във секция Функции.
15 Как да си направя пренареждане на каналите?
Посетете http://help.blizoo.bg/help_dtv_wizzard.html и изберете модела на Вашето устройство или телевизор. Подреждането на канали се намира във секция Функции.

 

 

 

всички новини